Alle categorieën

Table of Contents

vaak gestelde vragen FAQs

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Geen probleem. Hieronder vind je een overzicht van de FAQs – vaak gestelde vragen (met antwoorden). We doen er namelijk alles aan om winkelen bij ons zo leuk en makkelijk mogelijk te maken. En het maakt niet uit of dat via de online shop of in onze fysieke winkel is.  

Betalen

Hoe kan ik betalen?

We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor je. Je kunt met de volgende betaalmethoden jouw bestelling bij ons veilig afronden:

  • iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: betaal gemakkelijk met je Visa of MasterCard. Voer je gegevens in en regel de betaling eenvoudig.
  • Bancontact / Mistercash: met dit bekende betaalsysteem uit België kan je ook je bestelling betalen.
  • Arts & Crafts Holland gift card: betaal met je ontvangen cadeaubon eenvoudig in onze shop. Deze betaalmethode voer je in bij ‘kortingscodes’.
  • Achteraf betalen voor instellingen en scholen – 14 dagen betaaltermijn: scholen en instellingen kunnen bij ons op rekening kopen. Bij eventuele vragen neemt ons team contact met je op.
  • Vooruitbetaling: betaal via je eigen betaalomgeving van je bank en schrijf het bedrag zelf over naar IBAN: NL 30 RABO 0110 0154 60, onder vermelding van je ordernummer.

Je vindt je ordernummer in je e-mail met de orderbevestiging. Het ordernummer is 6-cijferig en start met 12.

Schrijf je het bedrag over uit vanuit een buitenlandse rekening? Gebruik dan rekeningnummer: 11 00 15 460 of IBAN NL 30 RABO 0110 0154 60 en BIC: RABONL2U.

 

Het kan zijn dan de betaling pas een aantal uren later bij ons binnen is, daarom raden wij u aan om rekening te houden met één extra werkdag om de bestelling te verzenden.

Betalen in onze winkel

In onze winkel reken je eenvoudig af aan de kassa met onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Pin betalingen met pinpas of vanuit een andere ‘wallet’
  • Arts & Crafts Holland gift card: betaal met je ontvangen cadeaubon eenvoudig in onze shop.
  • Creditcard: betaal gemakkelijk met je Visa en MasterCard.
  • Achteraf betalen voor instellingen en scholen – 14 dagen betaaltermijn: scholen en instellingen kunnen bij ons op rekening kopen. Bij eventuele vragen neemt ons team contact met je op. Ben je nog geen klant bij ons? Neem contact op, we maken graag kennis met je!

Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, zie je meestal dat het aankoopbedrag direct van je rekening is afgeschreven. In het betalingskenmerk vind je vaak ook het ordernummer van jouw geplaatste bestelling. Is er iets onduidelijk? Dat is natuurlijk mogelijk. Wellicht kunnen we je al direct helpen met uitleg over een van de onderstaande situaties:

 

  • Bestelling niet betaald, aankoopbedrag niet afgeschreven

In dit geval is er iets misgegaan tijdens het doen van de betaling of de verwerking van je betaling. Je kunt daarom zelf een nieuwe bestelling plaatsen, ook wanneer je al een ordernummer hebt doorgekregen. Wij controleren altijd iedere bestelling die we ontvangen. Plaats je geen nieuwe bestelling? Dan nemen we even contact met je op om na te gaan of je de bestelling zelf wilde annuleren, of dat we alsnog voor je aan de slag kunnen!

 

  • Bestelling betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal direct, maar soms duurt het tot één uur voordat je je bestelbevestiging ontvangen. Het kan ook zijn dat je bestelbevestiging in je spam folder is beland.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Dat kan ook een keer gebeuren. We helpen je dan graag! Neem contact met ons op.

 

  • Bestelbevestiging ontvangen, maar geen track & trace-code gehad

Alle informatie over het verzenden van je pakket ontvang je zodra je bestelling naar je onderweg is.

Kan ik ook achteraf betalen?

Voor scholen en instellingen is het mogelijk om voor de betaaloptie ‘betaaltermijn 14 dagen voor scholen en instellingen’ te kiezen. De facturatie vindt dan achteraf plaats.

 

We maken je erop attent dat iedere bestelling met deze betaalmogelijkheid nauwkeurig wordt gecontroleerd. Ben je geen school of instelling? Dan zullen we onze producten niet uitleveren.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur van jouw bestelling wordt digitaal verstuurd. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging met een overzicht van jouw bestelling. De factuur sturen we digitaal mee bij je bestelbevestiging. Ook kan je je factuur terugvinden in ‘mijn account’.  

 

Op jouw besteldoos vind je altijd de pakbon van jouw bestelling. Op deze pakbon staat alleen de inhoud van de besteldoos vermeld, geen bedragen. Je kunt dus ook handig een online bestelling plaatsen om iemand te verrassen met al onze producten!

Het lukt mij niet om mijn bestelling te betalen

Soms kan het zijn dat door een technische uitdaging het niet lukt om je bestelling te betalen. Je kunt dan in je eigen internet browser je ‘winkelmandje legen’ en hierna je cookies te verwijderen (de manier waarop dit kan verschilt per internet browser, dit is te vinden door ‘cookies verwijderen en je eigen browsernaam in te voeren in een online zoekmachine zoals Google).

 

Zodra je cookies zijn verwijderd, lukt het meestal alsnog om je bestelling af te ronden. Hiervoor moet je dan wel opnieuw je winkelmandje vullen.  

 

Kom je er toch niet uit of stel je onze hulp op prijs? Je kunt ons bereiken via WhatsApp, telefoon of e-mail. We kunnen je bestelling dan plaatsen, maar je ook voorzien van advies of helpen met de juiste keuze.

Hoe besteed ik mijn Arts & Crafts Holland gift card online?

Jouw ontvangen cadeaukaart voer je in als ‘kortingscode’.  Nadat je jouw winkelmandje hebt gevuld, voer je de code op jouw giftcard in bij ‘kortingscode’ in jouw winkelmandje.  Vul jouw 16-cijferige code in.

 

Heb je onvoldoende saldo op je cadeaukaart? Dat kan natuurlijk ook. Na het invoeren van jouw eerste gift card, kan je een betaalmethode kiezen om het resterende bedrag te voldoen. Wil je het saldo van jouw gift card bekijken? Doe dat dan hier!

 

Beschik je over een ‘oude’ papieren cadeaukaart waarop 6 cijfers staan vermeld? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Welke cadeaukaarten kan ik besteden?

Via ArtsandCrafts.nl en in onze winkel kun je betalen met de cadeaubonnen van Arts & Crafts Holland. In de winkel kan je ook de VVV Cadeaukaart uitgeven. 

Hoe lang is mijn Arts & Crafts Holland gift card geldig?

Jouw ontvangen Arts & Crafts Holland gift card is onbeperkt geldig en kun je te allen tijde online of in onze winkel gebruiken voor je aankopen, net zolang het saldo toereikend is. Je hoeft je gift card niet in één keer te besteden, het overgebleven tegoed op jouw kaart blijft gewoon beschikbaar voor een volgende aankoop.

 

Per bestelling in onze webshop kan je op dit moment één cadeaukaart inzetten. Wil je het saldo van jouw gift card bekijken? Doe dat dan hier!

Waar koop ik een Arts & Crafts Holland gift card?

Wie maak je niet blij met een Arts & Crafts Holland gift card? Het is het leukste kunstzinnige cadeau voor alle creators! Je kunt op meerdere manieren iemand verrassen.

 

Via onze website kan je een online gift card (per e-mail verstuurd) of fysieke gift card (per post) bestellen. Je kunt ook een persoonlijk bericht laten toevoegen op de giftcard. Hiervoor betaal je €0,90 extra.  

 

Uiteraard verkopen wij de Arts & Crafts Holland gift card ook in onze winkel. Je ontvangt de Arts & Crafts Holland gift card ingepakt, omdat we er vanuit gaan dat je er iemand mee gaat verrassen. Heb je andere wensen? Vermeld dit dan in ‘opmerkingen’ bij het afrekenen van jouw online bestelling. De opmerkingen vind je direct onder de adresinvoer bij het plaatsen van jouw bestelling.

Bezorging

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Jouw bestelling wil je natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Je kunt je bestelling daarom op meerdere manieren laten bezorgen. Je kunt je bestelling op een thuisadres of een pick-up point laten bezorgen. Ook kun je ervoor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel. Tijdens het plaatsen van je bestelling geef je dit aan.

 

Voor het verzenden van bestellingen werken bij samen met DPD. Als je dichtbij onze winkel woont, kan het ook zijn dat we je pakket direct vanuit de winkel komen langsbrengen.

Click & Collect / je bestelling afhalen

Met Click & Collect bestel je jouw favoriete producten online en haal je ze op bij ons in de winkel. Onze winkel is gevestigd in De Goorn, Noord-Holland (Schrepel 13, 1648GC De Goorn). Je kiest voor de verzendmogelijkheid ‘afhalen’.

 

Zodra jouw bestelling voor je klaar ligt, ontvang je dan per e-mail een bericht. Je kunt je bestelling dan komen ophalen. Bij binnenkomst geef je bij ons team aan dat je voor een afhaalbestelling komt. Wij pakken dan direct je bestelling erbij.

 

Je parkeert gratis op ons eigen parkeerterrein en kan je bestelling op je gemak inladen. Vergeet bij het ophalen niet om rekening te houden met de openingstijden van onze winkel (maandag – zaterdag 09.00 – 17.00 uur). Let op: je bestelling ligt uiterlijk 10 dagen voor je klaar.

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt daarom de volgende updates over je bestelling. De updates ontvang je per e-mail.

 

  • Bestelling ontvangen; we gaan voor je aan de slag. Vrijwel direct ontvang je een bestelbevestiging en we gaan direct voor je aan de slag.
  • Bestelling klaar voor vertrek: jouw bestelling is bij ons gereed en staat klaar om afgehaald te worden door onze vervoerder DPD of is door jouw opgehaald in onze winkel.
  • Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je een track & trace-code vanuit onze vervoerder DPD. Hiermee kun je de afleverstatus van jouw bestelling in de gaten houden.
  • Ben je tevreden? We zijn blij dat we iedere dag mensen blij mogen maken met onze producten! Wij hopen natuurlijk dat je ook blij van ons wordt en stellen jouw feedback enorm op prijs. Je ontvangt daarom een uitnodiging om ons te laten weten hoe je onze service en producten hebt ervaren.

We wensen je veel plezier met je producten!

 

Vind je het leuk om het resultaat te delen? Tag ons dan via onze social media kanalen @artsandcraftsholland. We zijn altijd benieuwd naar jouw resultaat!

Betaal ik bij jullie verzendkosten?

Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk voor je om online te bestellen. Bestellingen met een bestelbedrag van €100 versturen we gratis binnen Nederland en België. Wél houden we rekening met de grootte en/of het gewicht van jouw bestelde producten.

Iedere bestelling pakken wij met precisie en veel zorg in! Door de grote variatie in producten en maten van deze producten besteden we veel tijd aan het verzendklaar maken van jouw bestelling. Daarom zijn we genoodzaakt om voor iedere bestelling tot €100 verzendkosten te berekenen. Uiteraard werken we zoveel mogelijk met gerecyclede materialen.

Bestellingen met afleveradres in Nederland
  • Bestellingen tot €100 – verpak & verzendkosten €5,95

Let op: voor pakketten met grote formaten of hoge gewichten rekenen wij andere verzendkosten. Hierover lees je hieronder meer.

Bestellingen met afleveradres in België
  • Bestellingen tot €100 – verpak & verzendkosten €8,95

Bestellingen boven €100 worden zonder verzendkosten geleverd.

Let op: voor pakketten met grote formaten of hoge gewichten rekenen wij andere verzendkosten. Hierover lees je hieronder meer.

Bestellingen met afleveradres buiten Nederland of België
  • Bestellingen van reguliere pakketomvang €29,50

Wij leveren in Nederland, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Staat jouw locatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Pakketten met grote formaten en hoge gewichten

In geval van grote formaten en hoge gewichten zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen. De verzendkosten van deze pakketten zijn namelijk een stuk hoger. Ook kan het zijn dat we extra rekening moeten houden met maatregelen die nodig zijn om jouw bestelling veilig en heel te laten arriveren.

Bestellingen met afleveradres in Nederland

  • Grote pakketten: €22,50
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €49,50

Bestellingen met afleveradres in België

  • Grote pakketten: €35,00
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €49,50

Bestellingen met afleveradres buiten Nederland en België

  • Grote pakketten: €35,00
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €65,00

Het is mogelijk om meerdere producten te bestellen waarbij verschillende verzendtarieven gelden. Natuurlijk rekenen wij alleen de verzendkosten met de producten met het hoogste verzendtarief.

Pakketten met grote formaten en hoge gewichten

In geval van grote formaten en hoge gewichten zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen. De verzendkosten van deze pakketten zijn namelijk een stuk hoger. Ook kan het zijn dat we extra rekening moeten houden met maatregelen die nodig zijn om jouw bestelling veilig en heel te laten arriveren.

 

Bestellingen met afleveradres in Nederland

  • Grote pakketten: €22,50
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €49,50

 

Bestellingen met afleveradres in België

  • Grote pakketten: €35,00
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €49,50

 

Bestellingen met afleveradres buiten Nederland en België

  • Grote pakketten: €35,00
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €65,00

 

Het is mogelijk om meerdere producten te bestellen waarbij verschillende verzendtarieven gelden. Natuurlijk rekenen wij alleen de verzendkosten met de producten met het hoogste verzendtarief.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De voorpret begint al tijdens het uitzoeken van je producten en we begrijpen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling aangeven wanneer je deze wilt ontvangen in de opmerkingen.

 

Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan ook een e-mail met jouw track & trace-code. Vanaf dat moment is het handig om je bestelling te volgen via de pakketvervoerder (DPD), zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

 

Heb je je bestelling op werkdagen voor 14.00 uur geplaatst? Dan verzenden we veelal direct op dezelfde dag. De pakketvervoerder (DPD) komt jouw bestelling dan veelal al de volgende dag bezorgen.

Het duurt langer dan verwacht?

Het is mogelijk dat jouw bestelling bij de pakketvervoerder (DPD) vertraging heeft opgelopen. Hiervoor houd je jouw track & trace-code in de gaten.

 

Bestel je op vrijdag na 14.00 uur, zaterdag of zondag? Dan wordt jouw bestelling de maandag daarna verstuurd.

 

Is een besteld product niet op voorraad? Dat kan een keer gebeuren. We nemen dan contact met je op. We bespreken dan gezamenlijk de mogelijkheden, een alternatief product, wachten tot het product weer voorradig is of een terug storting van het aankoopbedrag.

 

Kies je voor wachten tot het product weer voorradig is? Dan kijken we of we een deel van de bestelling al kunnen toesturen. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op het door jouw gekozen bezorgmoment.

 

Is het erg druk? Dan passen we onze bezorgtijdens soms wat aan. Rondom de feestdagen kan het bijvoorbeeld gebeuren dat we meer tijd nodig hebben om alle bestellingen te verwerken.

 

Op zondagen en officiële feestdagen bezorgd onze vervoerder (DPD) niet.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze bestelling nog wijzigen?

Het kan gebeuren dat je jouw bestelling wilt wijzigen. Wanneer je snel contact met ons opneemt kan dit in veel gevallen nog direct voor je worden geregeld. Dit geldt voor adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling.

 

Mocht je je toch hebben bedacht, dan kan je na ontvangst van je bestelling je producten retourneren. De retourkosten komen wel voor je eigen rekening.

Kan mijn bestelling in een ander land geleverd worden?

In de volgende landen kun je je eigen bestelling laten afleveren, of iemand verrassen met onze producten. Je kunt bij het plaatsen van je bestelling het factuuradres laten afwijken van het bezorgadres.

 

Wij leveren in Nederland, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

 

De kosten voor bestellingen van reguliere pakketomvang buiten Nederland en België zijn €29,50. Houd er rekening mee dat het tot 2 werkdagen langer kan duren voordat je pakket is verzonden.

 

Staat jouw locatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Mijn bestelling

Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, zie je meestal dat het aankoopbedrag direct van je rekening is afgeschreven. In het betalingskenmerk vind je vaak ook het ordernummer van jouw geplaatste bestelling. Is er iets onduidelijk? Dat is natuurlijk mogelijk. Wellicht kunnen we je al direct helpen met uitleg over een van de onderstaande situaties:

 

  • Bestelling niet betaald, aankoopbedrag niet afgeschreven

In dit geval is er iets misgegaan tijdens het doen van de betaling of de verwerking van je betaling. Je kunt daarom zelf een nieuwe bestelling plaatsen, ook wanneer je al een ordernummer hebt doorgekregen. Wij controleren altijd iedere bestelling die we ontvangen. Plaats je geen nieuwe bestelling? Dan nemen we even contact met je op om na te gaan of je de bestelling zelf wilde annuleren, of dat we alsnog voor je aan de slag kunnen!

 

  • Bestelling betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal direct, maar soms duurt het tot één uur voordat je je bestelbevestiging ontvangen. Het kan ook zijn dat je bestelbevestiging in je spam folder is beland.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Dat kan ook een keer gebeuren. We helpen je dan graag! Neem contact met ons op.

 

  • Bestelbevestiging ontvangen, maar geen track & trace-code gehad

Alle informatie over het verzenden van je pakket ontvang je zodra je bestelling naar je onderweg is.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze bestelling nog wijzigen?

Het kan gebeuren dat je jouw bestelling wilt wijzigen. Wanneer je snel contact met ons opneemt kan dit in veel gevallen nog direct voor je worden geregeld. Dit geldt voor adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling.

Helaas heb ik iets verkeerds besteld, kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent met je aankoop bij Arts & Crafts Holland. Het kan natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde keuze hebt gemaakt of dat je van gedachten bent veranderd. Na het ontvangst van je bestelling kan je jouw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Zie alle informatie hierover hieronder. De retourkosten hiervoor komen wel voor jouw eigen rekening.

Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?

We verzamelen je bestelling met veel zorg vanuit onze winkel. Kom je na het uitpakken van je bestelling toch voor een verrassing te staan? Laat het ons weten! Dan kunnen we jouw producten alsnog zo snel mogelijk bij je krijgen.

 

Heb je veel of grote producten besteld en is je bestelling niet compleet? Bekijk dan op de verzenddoos en/of pakbon of het gaat om meerdere pakketten. Het kan namelijk zo zijn dat wij je bestelling in twee of drie delen bezorgen.

Ik wil mijn bestelling graag laten inpakken

Wie wordt er niet blij van een cadeau? Inpakken doen we dan ook graag voor je! Je kunt bij afrekenen kiezen of je één of meerdere producten wilt laten inpakken. Vink hiervoor deze optie aan bij ‘afrekenen’. Je kunt via deze link ook een persoonlijke boodschap voor de ontvanger toevoegen.

 

Heb je advies nodig bij het bestellen van een cadeau? Ons service-team helpt je graag via WhatsApp, telefoon of e-mail.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn product?

Jammer dat je (een deel van) jouw bestelling wilt retourneren. Je kunt je retourzending bij ons aanmelden door het gebruiken van dit retourformulier. Jouw retour verpak je zorgvuldig in een verzenddoos, houd rekening met onze retourvoorwaarden (lees hieronder onze retourvoorwaarden). Bij het aanmelden van je retour bij een vervoerder gebruik je het onderstaande adres. De verzendkosten voor je retour komen voor je eigen rekening:

 

Arts & Crafts Holland

 

T.a.v. retour

 

Schrepel 13

 

1648 GC De Goorn

Mag ik mijn product retourneren? Retourvoorwaarden

Via het retourformulier  plaatsen kan je jouw retour bij ons kenbaar maken. Let er wel op dat jouw retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Retourneren kan uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Stuur jouw producten retour in een ongeschonden verpakking (het liefst de originele verzenddoos)
  • Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht om de retour te weigeren of de schade te verrekenen.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Ontvangen wij het cadeau niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau met het te retourneren bedrag.
  • Bladgoud en imitatie bladgoud en zilver kan alleen in verzegelde staat en ongeopend worden geretourneerd.
  • Digitale producten kun je niet retourneren.
  • De verzendkosten voor je retour komen voor je eigen rekening.

We raden je aan om altijd het verzendbewijs van jouw retour te bewaren totdat jouw retournering volledig is verwerkt. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Op de geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden.

Moet ik mijn cadeau ook mee terugsturen?

Heb je een cadeau gekregen bij jouw bestelling en stuur je jouw volledige bestelling retour? Dan ontvangen wij graag ook jouw cadeau bij jouw retourzending.

 

Wil je dit wel behouden? Dan verrekenen wij het aankoopbedrag van jouw cadeau met het te retourneren bedrag.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na een retour?

Nadat we jouw retourzending bij ons hebben ontvangen, storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Na de verwerking van jouw retour duurt het uiterlijk 5 werkdagen voordat jouw terugbetaling volledig is verwerkt. Mocht het aankoopbedrag na deze periode nog niet op je rekening staan, kijken we graag met je mee. Houd hiervoor je ordernummer en verzendbewijs bij de hand.

 

Heb je besteld met Creditcard vanuit België? Dan kunnen wij je rekening gegevens niet inzien. We zullen je dan vragen om deze gegevens alsnog naar ons toe te sturen, zodat we de terug storting in orde kunnen maken.

 

Gift card: heb je jouw bestelling betaald met een Arts & Crafts Holland gift card, dan storten we het aankoopbedrag hierop terug. Zorg ervoor dat je jouw gift card tot 90 dagen na het plaatsen van je bestelling bewaart. Je ontvang hiervoor een nieuwe gift card per e-mail. Heb je betaald met een gift card en een andere betaalmethode? We storten het bedrag eerst terug op jouw rekening en het restbedrag op jouw gift card.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel terugbrengen?

Dat is zeker mogelijk! Je kunt producten die je online hebt besteld ook retourneren in de winkel. Hiervoor kan je je melden bij de kassa. Geef wel direct aan dat je een product komt omruilen of retourneren zodra je de winkel in komt. De openingstijden van de winkel zijn van maandag – zaterdag 09.00 – 17.00 uur.

Is het mogelijk om mijn bestelde producten ook te ruilen?

Ruilen is niet mogelijk. Wel kan je een nieuwe bestelling plaatsen! Je kunt de te retourneren producten terugsturen of langsbrengen in onze winkel. De openingstijden van de winkel zijn van maandag – zaterdag 09.00 – 17.00 uur.

Mijn Account

Wat zijn de voordelen van mijn account?

Ben je een trouwe klant? Dat waarderen wij enorm! Als geregistreerde klant geniet je alle voordelen van jouw account: je profiteert van onze promoties, je ontvangt inspiratie en we informeren je als eerste over nieuwe producten. Daarnaast vind je al je bestellingen in één handig overzicht.

Hoe maak ik een account aan?

Welkom! Je kunt een account aanmaken via deze link. Ook kan je een account aanmaken tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Zo profiteer je direct!

Mijn wachtwoord ben ik vergeten

Dat overkomt de beste! Je kunt altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Wanneer je tijdens het inloggen jouw e-mailadres hebt ingevuld, kun je ook aangeven dat je jouw wachtwoord bent vergeten. Je ontvangt dan direct per e-mail instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ontvang je de instructies niet? We helpen je graag verder.

 

Is je e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan kan je direct een nieuw account aanmaken.

Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief

Jammer! Je kunt je uitschrijven service@artsandcrafts.nl of via de link onderaan onze e-mails. Laat ons vooral weten waarom je de nieuwsbrief liever niet (meer) wilt ontvangen. Jouw feedback is waardevol!

 

Na je uitschrijving voor onze nieuwsbrief ontvang je wel nog steeds communicatie over je geplaatste bestellingen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Al jouw gegevens staan vermeld in jouw account. Handig wanneer je gaat bestellen. Zo kan je zelf direct je naam, wachtwoord of telefoonnummer wijzigen. Ook kan je hier zelf je bezorg- en factuuradres invullen en aanpassen.

 

Het is niet mogelijk om je e-mailadres in je account aan te passen. Wil je een ander e-mailadres gebruiken? Dan kan je met dat e-mailadres een nieuw account aanmaken.

Ik wil mijn account verwijderen, hoe verwijder ik mijn account?

Wij gaan uiteraard nauwkeurig om met jouw persoonsgegevens. Toch kun je er te allen tijde voor kiezen om jouw account te verwijderen. Geef dit bij ons aan via dit service@artsandcrafts.nl, we verwijderen dan zo snel mogelijk alle gegevens die tot jou herleidbaar zijn (behalve gegevens die we op basis van de wet moeten bewaren).

 

Goed om te weten: je verliest hiermee wel de voordelen van jouw account, wellicht wil je je liever alleen uitschrijven voor onze nieuwsbrief? Dat kan via service@artsandcrafts.nl of via de link onderaan onze e-mails.

Promoties

Mijn korting is niet verrekenend

We begrijpen natuurlijk dat je graag maximaal wilt genieten van onze voordelen. Het kan gebeuren dat jouw korting niet wordt verrekend. Dit kan door een of meerdere redenen:

  • Je kunt producten in de aanbieding niet combineren met een kortingscode.
  • Je kunt maximaal één kortingscode per bestelling gebruiken.
  • Het cadeau bij aankoop geldt ook als een promotie en kan niet met alle kortingscodes worden gecombineerd.
  • De promotie is verlopen en geldt niet meer.

Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling?

We vinden het ontzettend leuk om je kennis te laten maken met nóg meer producten van ons. Daarom krijg je bij besteding van een bepaald aankoopbedrag een cadeau.

  • Per bestelling kan je één of meerdere cadeaus selecteren.
  • Je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wenst te ontvangen.
  • Bij aankoop van je cadeau ga je automatisch akkoord met onze voorwaarden.

Van welke promoties kan ik gebruik maken?

Bij Arts & Crafts Holland kan je altijd van een promotie gebruik maken. We bedanken je graag, we zijn namelijk ontzettend blij dat je voor ons kiest! Daarom kan je altijd gebruik maken van één of meerdere van onderstaande promoties:

  • Cadeau bij je bestelling: bij je aankoop krijg je een cadeau. Kies welk cadeau we voor jou mogen inpakken in je winkelmandje.
  • Aanbiedingen: tegen een aanbiedingsprijs jouw favoriete producten bestellen? Kies dan voor één of meerdere van onze aanbiedingen.

 

Een actueel overzicht van alle promoties vind je op onze aanbiedingen-pagina. Niet alle bovenstaande voordelen zijn te combineren met elkaar. Ook kan het zijn dat één van deze voordelen niet actief is. Door deel te nemen aan onze promotie(s) ga je automatisch akkoord met onze voorwaarden. Het kan zijn dat er online andere promoties gelden als in de winkel. 

Hoe kan ik mijn kortingscode verzilveren?

Een kortingscode is eenvoudig te verzilveren bij je bestelling. Je kunt deze kortingscode toevoegen aan je winkelmandje op onze website.

 

Werkt jouw kortingscode niet? Bekijk dan de voorwaarden van deze kortingscode. Het is mogelijk dat deze kortingscode is verlopen, of niet gecombineerd kan worden met een promotie/kortingscode die al in jouw winkelmandje staat.

 

Lukt het invoeren van je kortingscode niet? Neem dan contact met ons op via WhatsApp, Messenger of via telefoon. We helpen je dan graag bij je bestelling.

Onze winkel

Hoe zorgen jullie ervoor dat ik de winkel veilig kan bezoeken?

Ook tijdens de huidige situatie met Covid-19 staan wij voor je klaar. De veiligheid van ons team en onze klanten is altijd onze prioriteit. De veiligheidsmaatregelen die zijn opgelegd door de overheid nemen wij uiterst serieus.

 

Wij vragen ons team om minimaal 1,5 meter afstand te houden van klanten en collega's, regelmatig handen te wassen en voor minimaal 20 seconden te desinfecteren.

 

In onze ruime winkel van 1.100m2 kan je veilig je favoriete producten uitkiezen. Je parkeert direct voor de deur en zo kan je razendsnel je benodigdheden ophalen. Op contactlocaties in de winkel zijn spatschermen opgehangen. Daarnaast kan je bij ons natuurlijk contactloos betalen. De maatregelen die wij toepassen zijn zichtbaar bij de ingang van onze winkel.

 

Wanneer het door de richtlijnen van de overheid is vereist om een mondmasker te dragen, is dit ook verplicht in onze winkel. Bedankt voor uw steun en begrip hierin!

 

Liever niet onze winkel bezoeken? Plaats dan een bestelling via ArtsandCrafts.nl. We vinden het belangrijk dat we iedereen een veilige, snelle en kosteloze manier kunnen aanbieden om te winkelen. Lukt dit je niet? Neem dan contact op via WhatsApp, telefoon of e-mail. We helpen je dan graag om je bestelling alsnog te plaatsen!

Hoe weet ik of een product op voorraad is in de winkel?

Leuk dat je bij ons langs wilt komen. Momenteel is onze actuele voorraadstatus nog niet zichtbaar op onze website. Hier werken we hard aan. Dus binnenkort meer!

 

Kom je specifiek voor een product in onze winkel? Neem dan contact op met ons service-team om te checken of het product op voorraad is.

Zijn jullie promoties in de winkel hetzelfde als online?

We willen je graag zowel in onze winkel als online een goede ervaring bieden. In onze winkel kunnen we je verwelkomen met een kopje koffie en is onze store van 1.100m2 voor je beschikbaar om zelf te bewonderen. Je parkeert gratis op ons eigen parkeerterrein, direct voor de entree.

 

Online vind je het volledige productoverzicht ingedeeld op het gebied van tekenen, schilderen, lijstenmakerij, beeldhouwen, keramiek en meer in één oogopslag. Ook kom je in aanmerking voor exclusieve online promoties en ervaar je het gemak van de bezorging van jouw favoriete producten op jouw adres.

 

Niet alle promoties zijn ook geldig in de winkel. Dat is goed om te weten wanneer je wilt genieten van onze online voordelen.

Kan ik mijn product in de winkel ruilen?

Natuurlijk is dit mogelijk! Jouw aankoop kun je binnen 14 dagen ruilen in onze winkel op vertoon van jouw kassabon. De producten dienen natuurlijk ongebruikt en ongeopend te zijn, en zitten in de originele verpakking.

 

Ook is het mogelijk om jouw online bestelling in onze winkel om te ruilen.

Locatie en openingstijden

Leuk dat je bij ons langs wilt komen. Je bent van harte welkom! Je vindt onze winkel op Industrieterrein Vredemakers-Oost in De Goorn, Noord-Holland. We hebben de koffie altijd voor je klaarstaan.

 

Arts & Crafts Holland

Schrepel 13

1648 GC De Goorn

 

Je parkeert op ons eigen parkeerterrein, direct voor de entree van de winkel. Je kunt ook in alle rust jouw gekochte producten inladen.

 

Kom je met het openbaar vervoer? Gebruik dan www.9292.nl voor actuele vertrek- en reistijden. De dichtbij zijnde bushalte is: De Goorn Eetcafé 70. Let op: dit is nog circa 20-30 minuten lopen vanaf onze winkel.

 

Kom je met de auto? Bekijk dan de routebeschrijving op onze contactpagina.

 

Onze winkel is geopend van maandag – zaterdag van 09.00 – 17.00 uur.

Ik heb een compliment over mijn ervaring in de winkel, waar kan ik dit delen?

We worden er enorm blij van wanneer jij blij bent met onze service! We vinden het leuk om jouw feedback te ontvangen en terug te lezen. Je kunt jouw ervaring met ons delen via e-mail of plaatsen via TrustPilot en Google.

 

Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je iets aan te merken hebt op jouw bezoek. Uiteraard staan wij open voor jouw ervaring zodat we onze service en kwaliteit kunnen blijven verbeteren.

Ik wil graag jullie lijstenmakerij bezoeken

Onze lijstenmakerij is gevestigd in onze winkel en vind je helemaal achterin ons pand. In de lijstenmakerij bieden we verschillende services aan. Onze lijstenmakerij is door de weeks en op zaterdag geopend. Heb je een specifieke vraag? Of wil je zeker weten dat onze lijstenmaker aanwezig is? Neem dan voorafgaand aan je bezoek contact op via WhatsApp, e-mail of telefoon.

 

Binnenkort zullen we met afspraken gaan werken. Je kunt dan zelf direct je afspraak maken. Hierover volgt binnenkort meer informatie!

Zakelijk gerelateerde vragen

Kan ik bij jullie komen werken?

Wij voelen ons vereerd dat je bij ons zou willen werken! Wij zijn altijd opzoek naar nieuw talent. Ben je enthousiast, gedreven en authentiek? Bekijk dan onze vacatures om te kijken welke vacature aansluit op jouw kwaliteiten.

Ben je een zakelijke klant?

Uiteraard zit je bij ons ook goed wanneer je wilt inkopen voor jouw school, instelling of bedrijf. Dit doen we al heel veel en hier zijn we goed op ingericht.

 

Je kunt bijvoorbeeld je bestelling plaatsen als school of instelling via onze webshop en achteraf (op basis van je factuur) betalen. Ook kunnen we verschillende soorten transport voor je regelen (groot of zwaar vervoer) en kunnen we op een door jouw gekozen moment leveren (bijvoorbeeld juist in of buiten de schoolvakanties).

 

Wij inspireren en informeren je graag. Ook is het mogelijk om relatiegeschenken en kerstpakketten bij ons in te kopen. We denken graag met je mee en maken een offerte op maat voor je!

 

Wil je een grote bestelling plaatsen of vaker bij ons inkopen? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen begeleiden en informeren.

Samenwerken

Let’s join forces! We zijn vereerd dat je met ons wilt samenwerken. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken via WhatsApp of e-mail.   

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Neem dan direct contact met ons op. Wij helpen je graag! Je kunt ons bereiken via Whats-App, telefonisch of via e-mail. Wij doen er dan alles aan om je zo snel mogelijk te helpen.

Bereikbaar voor al je vragen
maandag – zaterdag
09.00 – 17.00 uur

Bel ons

+31(0)229 544 242

e-mail ons

service@artsandcrafts.nl

Whats App

0229 544 242

kom langs

Schrepel 13
1648 GC De Goorn

Lijstwerk

In onze lijstenmakerij kunnen we je bijvoorbeeld helpen met: