Alle categorieën
onze grootste winactie ooit! Bij iedere aankoop speel je automatisch mee voor grote prijzen - t/m zondag 1 oktober

Service

Hulp nodig, heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Neem dan direct contact met ons op. Wij helpen je graag! Je kunt ons bereiken via Whats-App, telefonisch of via e-mail. Ons service-team doet er dan alles aan om je zo snel mogelijk te helpen.

Bereikbaar voor al je vragen
maandag – zaterdag
09.00 – 17.00 uur

Whats App

Chat met ons via What's App

Bel ons

Lokale tarieven van toepassing

e-mail ons

Stuur ons een e-mail

ons adres

Schrepel 13, 1648GC

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor je. Je kunt met de volgende betaalmethoden jouw bestelling bij ons veilig afronden:

  • iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: betaal gemakkelijk met je Visa of MasterCard. Voer je gegevens in en regel de betaling eenvoudig.
  • Bancontact / Mistercash: met dit bekende betaalsysteem uit België kan je ook je bestelling betalen.
  • Arts & Crafts Holland gift card: betaal met je ontvangen cadeaubon eenvoudig in onze shop. Deze betaalmethode voer je in bij ‘kortingscodes’.
  • Achteraf betalen voor instellingen en scholen – 14 dagen betaaltermijn: scholen en instellingen kunnen bij ons op rekening kopen. Bij eventuele vragen neemt ons team contact met je op.
  • Vooruitbetaling: betaal via je eigen betaalomgeving van je bank en schrijf het bedrag zelf over naar IBAN: NL 30 RABO 0110 0154 60, onder vermelding van je ordernummer.

Je vindt je ordernummer in je e-mail met de orderbevestiging. Het ordernummer is 6-cijferig en start met 12.

 

Schrijf je het bedrag over uit vanuit een buitenlandse rekening? Gebruik dan rekeningnummer: 11 00 15 460 of IBAN NL 30 RABO 0110 0154 60 en BIC: RABONL2U.

Het kan zijn dan de betaling pas een aantal uren later bij ons binnen is, daarom raden wij u aan om rekening te houden met één extra werkdag om de bestelling te verzenden.

Betalen in onze winkel

In onze winkel reken je eenvoudig af aan de kassa met onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Pin betalingen met pinpas of vanuit een andere ‘wallet’
  • Arts & Crafts Holland gift card: betaal met je ontvangen cadeaubon eenvoudig in onze shop.
  • Creditcard: betaal gemakkelijk met je Visa en MasterCard.
  • Achteraf betalen voor instellingen en scholen – 14 dagen betaaltermijn: scholen en instellingen kunnen bij ons op rekening kopen. Bij eventuele vragen neemt ons team contact met je op. Ben je nog geen klant bij ons? Neem contact op, we maken graag kennis met je!

Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, zie je meestal dat het aankoopbedrag direct van je rekening is afgeschreven. In het betalingskenmerk vind je vaak ook het ordernummer van jouw geplaatste bestelling. Is er iets onduidelijk? Dat is natuurlijk mogelijk. Wellicht kunnen we je al direct helpen met uitleg over een van de onderstaande situaties:

  • Bestelling niet betaald, aankoopbedrag niet afgeschreven

In dit geval is er iets misgegaan tijdens het doen van de betaling of de verwerking van je betaling. Je kunt daarom zelf een nieuwe bestelling plaatsen, ook wanneer je al een ordernummer hebt doorgekregen. Wij controleren altijd iedere bestelling die we ontvangen. Plaats je geen nieuwe bestelling? Dan nemen we even contact met je op om na te gaan of je de bestelling zelf wilde annuleren, of dat we alsnog voor je aan de slag kunnen!

  • Bestelling betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal direct, maar soms duurt het tot één uur voordat je je bestelbevestiging ontvangen. Het kan ook zijn dat je bestelbevestiging in je spam folder is beland.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Dat kan ook een keer gebeuren. We helpen je dan graag! Neem contact met ons op.

  • Bestelbevestiging ontvangen, maar geen track & trace-code gehad

Alle informatie over het verzenden van je pakket ontvang je zodra je bestelling naar je onderweg is.

Kan ik ook achteraf betalen?

Voor scholen en instellingen is het mogelijk om voor de betaaloptie ‘betaaltermijn 14 dagen voor scholen en instellingen’ te kiezen. De facturatie vindt dan achteraf plaats. We maken je erop attent dat iedere bestelling met deze betaalmogelijkheid nauwkeurig wordt gecontroleerd. Ben je geen school of instelling? Dan zullen we onze producten niet uitleveren.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur van jouw bestelling wordt digitaal verstuurd. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging met een overzicht van jouw bestelling. De factuur sturen we digitaal mee wanneer je pakket naar je onderweg is, de link naar de factuur vind je dan in de e-mail met jouw track & trace-code.

 

Op jouw besteldoos vind je altijd de pakbon van jouw bestelling. Op deze pakbon staat alleen de inhoud van de besteldoos vermeld, geen bedragen. Je kunt dus ook handig een online bestelling plaatsen om iemand te verrassen met al onze producten!

Het lukt mij niet om mijn bestelling te betalen

Soms kan het zijn dat door een technische uitdaging het niet lukt om je bestelling te betalen. Je kunt dan in je eigen internet browser je ‘winkelmandje legen’ en hierna je cookies te verwijderen (de manier waarop dit kan verschilt per internet browser, dit is te vinden door ‘cookies verwijderen en uw browsernaam in te voeren in een online zoekmachine zoals Google). Zodra je cookies zijn verwijderd, lukt het meestal alsnog om je bestelling af te ronden. Hiervoor moet je dan wel opnieuw je winkelmandje vullen.  

 

Kom je er toch niet uit of stel je onze hulp op prijs? Je kunt ons bereiken via WhatsApp, telefoon of e-mail. We kunnen je bestelling dan plaatsen, maar je ook voorzien van advies of helpen met de juiste keuze.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur van jouw bestelling wordt digitaal verstuurd. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging met een overzicht van jouw bestelling. De factuur sturen we digitaal mee bij je bestelbevestiging. Ook kan je je factuur terugvinden in ‘mijn account’.  

 

Op jouw besteldoos vind je altijd de pakbon van jouw bestelling. Op deze pakbon staat alleen de inhoud van de besteldoos vermeld, geen bedragen. Je kunt dus ook handig een online bestelling plaatsen om iemand te verrassen met al onze producten!

Hoe besteed ik mijn Arts & Crafts Holland gift card online?

Jouw ontvangen cadeaukaart voer je in als ‘kortingscode’.  Nadat je jouw winkelmandje hebt gevuld, voer je de code op jouw giftcard in bij ‘kortingscode’ in jouw winkelmandje.  Vul jouw 16-cijferige code in.

 

Heb je onvoldoende saldo op je cadeaukaart? Dat kan natuurlijk ook. Na het invoeren van jouw eerste gift card, kan je een betaalmethode kiezen om het resterende bedrag te voldoen. Wil je het saldo van jouw gift card bekijken? Doe dat dan hier!

 

Beschik je over een ‘oude’ papieren cadeaukaart waarop 6 cijfers staan vermeld? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Welke cadeaukaarten kan ik besteden?

Via ArtsandCrafts.nl en in onze winkel kun je betalen met de gift cards van Arts & Crafts Holland.

Hoe lang is mijn Arts & Crafts Holland gift card geldig?

Jouw ontvangen Arts & Crafts Holland gift card is onbeperkt geldig en kun je te allen tijde online of in onze winkel gebruiken voor je aankopen, net zolang het saldo toereikend is. Je hoeft je gift card niet in één keer te besteden, het overgebleven tegoed op jouw kaart blijft gewoon beschikbaar voor een volgende aankoop.

 

Per bestelling in onze webshop kan je op dit moment één cadeaukaart inzetten. Wil je het saldo van jouw gift card bekijken? Doe dat dan hier!

Waar koop ik een Arts & Crafts Holland gift card?

Wie maak je niet blij met een Arts & Crafts Holland gift card? Het is het leukste kunstzinnige cadeau voor alle creators! Je kunt op meerdere manieren iemand verrassen.

 

Via onze website kan je een online gift card (per e-mail verstuurd) of fysieke gift card (per post) bestellen. Je kunt ook een persoonlijk bericht laten toevoegen op de giftcard. Hiervoor betaal je €0,90 extra.  

 

Uiteraard verkopen wij de Arts & Crafts Holland gift card ook in onze winkel. Je ontvangt de Arts & Crafts Holland gift card ingepakt, omdat we er vanuit gaan dat je er iemand mee gaat verrassen.

 

Heb je andere wensen? Vermeld dit dan in ‘opmerkingen’ bij het afrekenen van jouw online bestelling. De opmerkingen vind je direct onder de adresinvoer bij het plaatsen van jouw bestelling.

BEZORGING

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Jouw bestelling wil je natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Je kunt je bestelling daarom op meerdere manieren laten bezorgen. Je kunt je bestelling op een thuisadres of een pick-up point laten bezorgen. Ook kun je ervoor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel. Tijdens het plaatsen van je bestelling geef je dit aan.

 

Voor het verzenden van bestellingen werken bij samen met DPD. Als je dichtbij onze winkel woont, kan het ook zijn dat we je pakket direct vanuit de winkel komen langsbrengen.

Click & Collect / je bestelling afhalen

Met Click & Collect bestel je jouw favoriete producten online en haal je ze op bij ons in de winkel. Onze winkel is gevestigd in De Goorn, Noord-Holland (Schrepel 13, 1648GC De Goorn). Je kiest voor de verzendmogelijkheid ‘afhalen’.

 

Zodra jouw bestelling voor je klaar ligt, ontvang je dan per e-mail een bericht. Je kunt je bestelling dan komen ophalen. Bij binnenkomst geef je bij ons team aan dat je voor een afhaalbestelling komt. Wij pakken dan direct je bestelling erbij.

 

Je parkeert gratis op ons eigen parkeerterrein en kan je bestelling op je gemak inladen. Vergeet bij het ophalen niet om rekening te houden met de openingstijden van onze winkel (maandag – zaterdag 09.00 – 17.00 uur). Let op: je bestelling ligt uiterlijk 10 dagen voor je klaar.

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt daarom de volgende updates over je bestelling.

 

De updates ontvang je per e-mail.

  • Bestelling ontvangen; we gaan voor je aan de slag. Vrijwel direct ontvang je een bestelbevestiging en we gaan direct voor je aan de slag.
  • Bestelling klaar voor vertrek: jouw bestelling is bij ons gereed en staat klaar om afgehaald te worden door onze vervoerder DPD of is door jouw opgehaald in onze winkel.
  • Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je een track & trace-code vanuit onze vervoerder DPD. Hiermee kun je de afleverstatus van jouw bestelling in de gaten houden.
  • Ben je tevreden? We zijn blij dat we iedere dag mensen blij mogen maken met onze producten! Wij hopen natuurlijk dat je ook blij van ons wordt en stellen jouw feedback enorm op prijs. Je ontvangt daarom een uitnodiging om ons te laten weten hoe je onze service en producten hebt ervaren.

We wensen je veel plezier met je producten!

Vind je het leuk om het resultaat te delen? Tag ons dan via onze social media kanalen @artsandcraftsholland. We zijn altijd benieuwd naar jouw resultaat!

Betaal ik bij jullie verzendkosten?

Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk voor je om online te bestellen. Bestellingen met een bestelbedrag van €100 versturen we gratis binnen Nederland en België. Wél houden we rekening met de grootte en/of het gewicht van jouw bestelde producten.

Iedere bestelling pakken wij met precisie en veel zorg in! Door de grote variatie in producten en maten van deze producten besteden we veel tijd aan het verzendklaar maken van jouw bestelling. Daarom zijn we genoodzaakt om voor iedere bestelling tot €100 verzendkosten te berekenen. Uiteraard werken we zoveel mogelijk met gerecyclede materialen.

Bestellingen met afleveradres in Nederland
  • Bestellingen tot €25 – verpak & verzendkosten €8,95
  • Bestellingen van €25 tot €50 – verpak & verzendkosten 6,95
  • Bestellingen €50 tot €100 – verpak & verzendkosten €4,95

Let op: voor pakketten met grote formaten of hoge gewichten rekenen wij andere verzendkosten. Hierover lees je hieronder meer.

Bestellingen met afleveradres in België
  • Bestellingen tot €25 – verpak & verzendkosten €11,95
  • Bestellingen van €25 tot €50 – verpak & verzendkosten 9,95
  • Bestellingen €50 tot €100 – verpak & verzendkosten €7,95

Bestellingen boven €100 worden zonder verzendkosten geleverd.

Let op: voor pakketten met grote formaten of hoge gewichten rekenen wij andere verzendkosten. Hierover lees je hieronder meer.

Bestellingen met afleveradres buiten Nederland of België

Bestellingen van reguliere pakketomvang €29,50

Wij leveren aan Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Staat jouw locatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Pakketten met grote formaten en hoge gewichten

In geval van grote formaten en hoge gewichten zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen. De verzendkosten van deze pakketten zijn namelijk een stuk hoger. Ook kan het zijn dat we extra rekening moeten houden met maatregelen die nodig zijn om jouw bestelling veilig en heel te laten arriveren.

 

Bestellingen met afleveradres in Nederland

  • Grote pakketten: €22,50
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €49,50

 

Bestellingen met afleveradres in België

  • Grote pakketten: €35,00
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €49,50

 

Bestellingen met afleveradres buiten Nederland en België

  • Grote pakketten: €35,00
  • Producten die vervoerd worden per pallet: €65,00

 

Het is mogelijk om meerdere producten te bestellen waarbij verschillende verzendtarieven gelden. Natuurlijk rekenen wij alleen de verzendkosten met de producten met het hoogste verzendtarief.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De voorpret begint al tijdens het uitzoeken van je producten en we begrijpen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling aangeven wanneer je deze wilt ontvangen in de opmerkingen. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan ook een e-mail met jouw track & trace-code. Vanaf dat moment is het handig om je bestelling te volgen via de pakketvervoerder (DPD), zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

 

Heb je je bestelling op werkdagen voor 14.00 uur geplaatst? Dan verzenden we veelal direct op dezelfde dag. De pakketvervoerder (DPD) komt jouw bestelling dan veelal al de volgende dag bezorgen.

Het duurt langer dan verwacht?

Het duurt langer dan verwacht?

Het is mogelijk dat jouw bestelling bij de pakketvervoerder (DPD) vertraging heeft opgelopen. Hiervoor houd je jouw track & trace-code in de gaten.

 

Bestel je op vrijdag na 14.00 uur, zaterdag of zondag? Dan wordt jouw bestelling de maandag daarna verstuurd.

 

Is een besteld product niet op voorraad? Dat kan een keer gebeuren. We nemen dan contact met je op. We bespreken dan gezamenlijk de mogelijkheden, een alternatief product, wachten tot het product weer voorradig is of een terug storting van het aankoopbedrag.

 

Kies je voor wachten tot het product weer voorradig is? Dan kijken we of we een deel van de bestelling al kunnen toesturen. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op het door jouw gekozen bezorgmoment.

 

Is het erg druk? Dan passen we onze bezorgtijdens soms wat aan. Rondom de feestdagen kan het bijvoorbeeld gebeuren dat we meer tijd nodig hebben om alle bestellingen te verwerken.

 

Op zondagen en officiële feestdagen bezorgd onze vervoerder (DPD) niet.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze bestelling nog wijzigen?

Het kan gebeuren dat je jouw bestelling wilt wijzigen. Wanneer je snel contact met ons opneemt kan dit in veel gevallen nog direct voor je worden geregeld. Dit geldt voor adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling.

 

Mocht je je toch hebben bedacht, dan kan je na ontvangst van je bestelling je producten retourneren. De retourkosten komen wel voor je eigen rekening.

Kan mijn bestelling in een ander land geleverd worden?

In de volgende landen kun je je eigen bestelling laten afleveren, of iemand verrassen met onze producten. Je kunt bij het plaatsen van je bestelling het factuuradres laten afwijken van het bezorgadres.

 

Wij leveren in Nederland, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

 

De kosten voor bestellingen van reguliere pakketomvang buiten Nederland en België zijn €29,50. Houd er rekening mee dat het tot 2 werkdagen langer kan duren voordat je pakket is verzonden.

 

Staat jouw locatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

MIjN BESTELLING

Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, zie je meestal dat het aankoopbedrag direct van je rekening is afgeschreven. In het betalingskenmerk vind je vaak ook het ordernummer van jouw geplaatste bestelling. Is er iets onduidelijk? Dat is natuurlijk mogelijk. Wellicht kunnen we je al direct helpen met uitleg over een van de onderstaande situaties:

 

 

  • Bestelling niet betaald, aankoopbedrag niet afgeschreven

In dit geval is er iets misgegaan tijdens het doen van de betaling of de verwerking van je betaling. Je kunt daarom zelf een nieuwe bestelling plaatsen, ook wanneer je al een ordernummer hebt doorgekregen. Wij controleren altijd iedere bestelling die we ontvangen. Plaats je geen nieuwe bestelling? Dan nemen we even contact met je op om na te gaan of je de bestelling zelf wilde annuleren, of dat we alsnog voor je aan de slag kunnen!

 

  • Bestelling betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal direct, maar soms duurt het tot één uur voordat je je bestelbevestiging ontvangen. Het kan ook zijn dat je bestelbevestiging in je spam folder is beland.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Dat kan ook een keer gebeuren. We helpen je dan graag! Neem contact met ons op.

 

 

  • Bestelbevestiging ontvangen, maar geen track & trace-code gehad

Alle informatie over het verzenden van je pakket ontvang je zodra je bestelling naar je onderweg is.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze bestelling nog wijzigen?

Het kan gebeuren dat je jouw bestelling wilt wijzigen. Wanneer je snel contact met ons opneemt kan dit in veel gevallen nog direct voor je worden geregeld. Dit geldt voor adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling.

Ik heb iets verkeerds besteld, kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent met je aankoop bij Arts & Crafts Holland. Het kan natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde keuze hebt gemaakt of dat je van gedachten bent veranderd.

 

Na ontvangst van je bestelling kan je jouw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Bekijk hierover alle informatie hieronder. De retourkosten hiervoor komen wel voor jouw eigen rekening.